Ja tenim llest l'anunci de TV!

Que es prepari «l'imperi de la clau Allen»


El nostre Pla de Comunicació 2019 camina a pas ferm complint els punts en què ens vam comprometre a la passada Junta General del 5 de maig. I un d'ells és, potser, el que ens fa més il·lusió: la realització d'un espot publicitari per televisió que emetrem a partir del 21 d’octubre per TV3 i el canal 3 24.


AQUEST ÉS L’ESPOT



 

L'espot que hem realitzat, recull amb originalitat i frescor una de les nostres fortaleses que ens fa únics com a comerciants: el servei i aquesta 'mania' que tenim tots els agremiats de fer la vida més fàcil al nostre client.

Així, hem elaborat l'anunci seguint la idea de combatre el 'munta-ho tu mateix' que tant preconitzen les grans cadenes de mobles i que es visualitza en una eina que la nostra competència incorpora en tots els paquets de mobles perquè se'ls munti el client: la clau Allen.

I, com us dèiem més amunt, l'anunci és força original, però al mateix temps jove, amb ritme, que parla de tu al consumidor i té un missatge entenedor i contundent però amb un to informal i amable: fer valdre la botiga de mobles del costat de casa i la seva voluntat de servei.

El rodatge va ser fet a la botiga de Mobles Felip, a Cerdanyola del Vallès, on vam 'muntar' un pis on uns amics celebren una festa i un d'ells, el propietari, anuncia que s'ha comprat uns mobles per muntar... I apareix la clau Allen.

Amb un to informal i amable farem valdre la botiga de mobles del costat de casa i la seva voluntat de servei.


 
 

Fotos: Jaume Nadal


 

DISTINTIUS DE SUPORT A LA CAMPANYA

Una vegada s'emeti l'anunci és important fer visible la marca 'gremiHàbitat'. Col·loqueu els distintius que ja hem distribuït, ja que així constarà en l'anunci.

Per tal de reforçar encara més la campanya televisiva, tenim previst imprimir unes lones distintives per fer més palesa la nostra identificació a gremiHàbitat de cara al client de peu de carrer.